poniedziałek, 29 października 2012

Diabełek.

takie. bo nie mam innego xD
Hej. Przepraszam że się nie odzywałam, ale wiecie szkoła, imprezy and "melanże". No wczoraj basen z Zuzanną :D:*. No do wiedziałam się dzisiaj że moja przyjaciółeczka ma chłopaka od miesiąc, a ja nic nie wiem O.o :*( szczęścia gołąbeczki <3) Jutro w szkole Halloween mamy. A wy też macie? A więc będę zombi, jak na co dzień w szkole, ja się wstaje o 6:30 żeby wyprostować włosy xD. Lekcje zrobione. Teraz herbatka piżamka i siedzimy przy muzyce i na fb :D.
Jest w ch*j ciemno. *.*


PS. taki fragment pioseneczki "That's alright
I found a martyr in my bed tonight
Stops my bones from wondering just who I, who I, who I
A-a-a-am? Oh, who am I?
M-mm, m-mm"



http://www.youtube.com/watch?v=qQkBeOisNM0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz