poniedziałek, 29 października 2012

Opóźniony wstęp. ;)

macie tu rzekę, bo nie mam co wstawiać(moje dzieło xD)
 Ja mam jednak z banią! Ja się wam w ogóle nie przedstawiłam. Mam na imię Kornelia, mówią na mnie Nela. Mam 14lat wiem, wiem pewnie myślicie dziecko, i macie troszkę racji. Lubię mieć zmienny humorek, raz szczęśliwe dziecko, raz poważna jak "dorosła". Ale Niektórzy ludzie przesadzają myślą że ja są o rok starsi to z nich tacy "dorośli", to nie prawda uświadomcie to sobie.  Dobra wróćmy do tematu. :) Założyłam tego bloga bo chciałabym podzielić się z wami moim życie, czasem jest potrzebna taka rada nieznanej nam osoby. ;) A więc proszę piszcie komentarze chętnie podyskutuje. Piszcie co lubicie jak macie problem ja też chętnie doradzę. Jeśli komuś się to nie podoba jego zakichany interes. :) To by było na tyle więc wiecie co macie robić . :]


PS. -Czemu taka jesteś?
-Jaka?
-Taka cholernie wrażliwa albo cholernie obojętna?
-Bo jestem cholernie inna niż te dziewczyny które znasz...
.


http://www.youtube.com/watch?v=OA4fdiOqNMw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz